Preko 80 zadovoljnih web izdavača. Među njima su:

Naša misija

je pomoći web izdavačima (publisherima) da maksimalno iskoriste svoj oglasni prostor.

Fokusirajte se na svoju primarnu djelatnost - izdavaštvo, a nama prepustite brigu oko vođenja neprodanog (yield) oglasnog prostora.

Naša garancija: povećat ćemo vam zaradu u odnosu na onu koju ostvarujete kada sami upravljate oglasnim prostorom.

JEDNOSTAVNOST

Mi ćemo obaviti sav posao - analizu portala, izradu strategije i operativu.

SLOBODA BEZ RIZIKA

Partnere ne vežemo ugovornom obvezom.

ISKUSTVO

Već 10 godina bavimo se programatskim oglašavanjem te dobro razumijemo obje strane - i izdavače, i oglašivače.

TEHNOLOGIJA

Koristimo napredne machine learning algoritme čime postižemo visoke CPM-ove.

RAST PRIHODA

Garantiramo porast prihoda.

TRANSPARENTNOST

Zaradu možete pratiti u stvarnom vremenu putem našeg sučelja.

INDIVIDUALAN PRISTUP

Poštujemo specifičnosti svakog izdavača i krojimo rješenje po njegovoj mjeri.

PROAKTIVNOST

Predlažemo vam tehnička i druga poboljšanja kako biste povećali svoju čitanost i zaradu.

Iskustva naših partnera

"Već godinama surađujemo s tvrtkom 234, koja optimizira oglasni prostor našeg portala Klik.hr. Pouzdanost i povećanje prihoda su nam najvažnije stavke, zbog kojih smo zadovoljni suradnjom i preporučili bismo ih svim medijima koji žele povećanje profitabilnosti."
Bojan Bernik, Klik.hr, CEO Video media d.o.o.

"Pošto Google stalno traži prilagodbe različitim zakonskim zahtjevima i radi stabilizacije prihoda odlučili smo upravljanje Google oglasima prepustiti vanjskom izvođaču. Pokazalo se da je 234 d.o.o. pouzdan i profesionalan partner. Svi članovi tima s kojima komuniciramo su iskusni, jako je jednostavno s njima surađivati i najbitnije - rješavaju situacije koje mi ne želimo rješavati." -
Iztok Likar, Hrportfolio.hr, CEO Hrportfolio d.o.o.

"Zadovoljni smo suradnjom s agencijom 234 koja već nekoliko godina vodi naše programatske i direktne kampanje. Sve kampanje budu postavljene i realizirane u traženim rokovima, a programatsko oglašavanje svake godine bilježi rast. U svakom trenutku dobijemo kvalitetne informacije i savjete i svakako bismo preporučili 234 i drugim medijima." -
Krešimir Grgić, Lidermedia.hr, direktor marketinga Lider media d.o.o.

Kako pristupamo poslu?

Prvo analiziramo karakteristike i specifičnosti web portala - tehnološke, sadržajne i vizualne. Zatim izrađujemo strategiju i prijedlog pozicije oglasa. Gledamo da web stranica dobije optimalni setup - broj, raspored i količinu oglasa. Neki web izdavači žele zaraditi što više od oglašavanja, a neki primarno žele zadržati user experience. Sljedeći je korak implementacija. S ovim dijelom izdavači imaju minimalnu količinu posla, a ponekad ga nema uopće, jer implementaciju možemo odraditi i mi.

Povezujemo web izdavače s izvorima programatskog oglašavanja. Spojeni smo na najbitnije svjetske izvore (Demand Side Platforms - DSP) - Google Ad Exchange, IndexExchange, OpenX i još puno drugih. Na taj način omogućujemo vam maksimalnu zaradu. Naša inovativna skripta s machine learning tehnologijom “tjera” oglašivače da vam plaćaju više.

Rado ćemo vam pomoći i s drugim oblicima digitalnog marketinga. Educiramo kako postavljati i voditi direktne kampanje putem sustava Google Ad Manager, predlažemo tehnološka poboljšanja i pratimo novitete na tržištu.

Gledamo dugoročno. Primarni cilj nam je povećati vaše prihode, ali pritom vodimo računa o elementima koji utječu na čitanost i razvoj, poput dobrog korisničkog iskustva i brzine učitavanja.

Kako izgleda proces suradnje s tvrtkom 234?

Za početak, javite nam se s osnovnim informacijama o vašem web portalu. Nakon toga ćemo napraviti analizu i javiti vam je li suradnja moguća. Detalje ćete saznati u sljedećim koracima.

Koliko košta naša usluga?

Ona nema fiksnu cijenu. Ista se definira kao postotni dio zarade koju donesemo, uz uvjet da se zarada mora povećati. Taj uvjet je naša garancija zbog koje nema rizika za web izdavača, odnosno, on ne može biti na gubitku.

ČESTA PITANJA

Odgovor

To je vrsta oglašavanja u kojemu je prodaja oglasnog prostora automatizirana, tj. obavljaju je računala, za razliku od klasične prodaje oglasnog prostora koju obavljaju ljudi.

Odgovor

Sami oglasi vizualno izgledaju slično. No, Google Ad Exchange je premium mreža koja ima veći broj oglašivača i postiže veće zarade i CPM-ove (CPM = zarada na 1000 prikazanih oglasa).

Odgovor

Google Ad Exchange mreži mogu samostalno/direktno pristupiti samo portali s velikim brojem pregleda stranica (page views) mjesečno.

Ako ste manji portal, Ad Exchange oglase možete dobiti tako da sklopite partnerstvo s Googleovom partnerskom agencijom, kao što je 234.

Preduvjet za dobivanje Ad Exchange oglasa je i da imate AdSense račun. Ako ga nemate, pomoći ćemo vam da ga otvorite.

Odgovor

Proces je jednostavan: dogovorimo pozicije na kojima će se prikazivati Google oglasi, povežemo se s vašim Google AdSense računom i pošaljemo vam kodove s uputama za implementaciju.

Odgovor

To je datoteka s popisom oglašivača/mreža kojima je dopušteno prikazivati oglase na nekom portalu. Ads.txt file se postavlja na link imeportala.com/ads.txt.

Odgovor

Možemo postaviti određenu fiksnu cijenu koju oglašivači moraju platiti kako bi se pojavili na vašoj stranici. Na taj način prikazivat će se manji broj oglasa koji će bolje zarađivati.

Odgovor

Pomoću sustava Google Ad Manager - besplatnog Googleovog sustava za serviranje oglasa.

Mi vam možemo pomoći da otvorite Ad Manager te vas educirati kako ga koristiti, postavljati i voditi kampanje.

Odgovor

Da. One se izmjenjuju, tj. prikazuju se u rotaciji.

Odgovor

Ne. Direktne kampanje uvijek imaju prednost - prvo se isporučuju one, a zatim se preostali inventar popunjava programatskim oglasima.

Odgovor

Neke su kategorije već unaprijed blokirane, npr. alkohol ili kockanje. Mi možemo blokirati i konkretne oglašivače, ako to od nas zatražite.

Godina iskustva
Web publishera
Demand partnera

Kontaktirajte nas

Imate pitanja? Javite nam se.

Leave this empty: